New week

Arkiv bild pga att våra datorer omprogramerades i skolan för ett tag sedan och alla mina gamla bilder ligger på ett USB och där får dem ligga ett tag till!
 
Imorgon är det min favorit dag, förutom fredagar då! Måndag!!
 

Jag är så himla trött på söndagsångest, eller måndagsångest, you know the deal? Jag har bestämt mig att måndagar ska bli min absoluta favorit dag, bara för att hela veckan kommer bli så mycket enklare. Har du haft världens sämsta vecka, ja men då är det tack vare måndagen som du får börja om. Om man vaknar med en positiv inställning för den kommande dagen blir allt snäppet enklare. Jag vill bota min ångest totalt, och bara av att få skriva av sig om just detta, så lättar det! Måndagar och fredagar ska vara mina favorit dagar. En bra start på veckan, och ett bra avslut! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!