Veckans horoskop

 
 
 
En ny förutsättning för dig vad gäller din ekonomi gör dig på gott humör, kanske blir du av med en tråkig räkning på ett oväntat sätt, eller har plötsligt en lägre hyra genom en flytt, och det här gör dig på gott och givmilt humör, kära Vattuman. Så varför inte bjuda ut någon du tycker lite extra mycket om? Hela veckan har ett romantiskt skimmer över sig, och om du inte har någon som betyder lite extra i ditt liv redan så kan en tillställning i helgen ge dig möjligheter att träffa någon. Be gärna en vän hjälpa dig att hålla utkik.
 
Ibland stämmer horoskop väldigt bra in, dock inte för mig denna gången, men jag tycker det är lite roligt att läsa dem , för ibland som sagt!
 
 
Ni hittar de bästa horoskopen på VeckoRevyn's sida!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!