wow

Detta var jag för nästan exakt ett år sedan, har jag förändrats? ja och nej.
 
Jag har växt i mig själv så himla mycket sen förra året och utseende mässigt tycker jag också att jag ändrats.
 
 
Jag är fortfarande sjuk, som jag var när jag sist skrev. Gick in på bloggen idag och tänkte blogga(vilket jag nu gör) och jag såg att även fast jag inte har bloggat på ett tag, är det fortfarande folk som är inne och kollar om jag uppdaterat varje dag, och det var så roligt att se och nu är jag taggad på att försöka keep it up. Just nu är det så sjukt mycket i skolan, jag har samhällskunskap till imorgon, matten kämpar jag mig igenom, naturkunskap(2B) prov på onsdag och TRE affärsjuridiks uppgifter som helst ska vara klara tills på torsdag, vet ni hur svårt det är med affärsjuridik? det är SVÅRT. Och bland allt plugg ska man försöka ballansera kompisar, pojkvän och träning. åh vad jag saknar att röra på mig, om jag bara kan få bli frisk från denna förkyldning så jag får börja träna igen, är så trött och seg när jag inte får röra på mig. 
 
Jag är sjukt taggad inför hösten och nästa år. Vårat UF företag tar all tid just nu , både utanför skolan och under, men det är så sjukt roligt! Det går väldigt bra nu och jag längtar efter att få berätta idén för er här! 
 
Nu är jag verkligen jättehungrig så ska ta och äta lite lax, bästa som finns!! Sen även försöka att plugga lite mer politik, have a great night!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!