Godmorgon!

kaffe är ett måste på morgonen för mig
 
Godmorgon eller godsenförmiddag haha! Glömde helt att blogga när jag gick ner och gjorde frukost för jag har fixat och trixat med massa roliga saker nu på morgonen för att jag har en stor nyhet som kommer släppas här på bloggen. Det är såklart blogg relaterat och jag är så taggad!! 
 
Jag är jätte upptagen idag och vet inte riktigt hur min bloggning kommer se ut. Ska försöka hinna prioritera allt jag har att göra. Sitter fortfarande i pyjamas och ska gå ut så med hunden. Folk måste tro jag är lite knäpp.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!