What to buy next?

 
 
 
 
Alla fotokunniga, hjälp mig!! Jag tycker det är så svårt att köpa objektiv till min kamera. Just nu äger jag ett standard objektiv (det man får med när man köper kameran) samt ett jättebra tele objektiv som jag använder till vardags. Det krångliga med mitt tele är att man alltid är väldigt inzoomad på det och jag vill kunna ha något som jag kan använda ännu mer till vardags samt till porträtt fotografering. Har kollat på dessa två och det skiljer inte alls så mycket mellan dom? Det ena är några 100 lappar billigare men just nu är allt under 2000 fine for me! 
 
Vad tycker ni? Vilket ska jag satsa på att köpa under sommaren eller till hösten? 
 
Godmorgon på er förresten! Kort dag i skolan och har planer på att tvinga med mina friends på kaffe efter skolan. Hoppas vädret tillåter ute servering. Snart är det påsklov!!!
 
Idag kommer jag också möjligtvis kunna släppa "the big secret" för er och gud vad jag är taggad!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!