"Eat glitter for breakfast and shine all day"


Sneakpeak på en av presenterna jag fick igår av mina underbara bästavänner, tänkte lägga upp ordentliga bilder i helgen för jag vill fotografera dom när det är bra ljus!

Godmorgon! Sitter och försöker få i mig lite frukost. Har så ont i nacken idag för när jag vaknade i morse så låg jag med fötterna på huvud kudden och hade sebastians stora. Nalle som kudde, vilket resulterade i ett lätt nackspärr, tur att det är fredag imorgon.. 

Idag innehåller min dag "föreläsning" för ettorna på skolan, gymma med Sebastian och sen hem och bara ta det lugnt. Så dagen är faktiskt helt ok, förutom affärsjuridiken nu på morgonen då, usch vad trött i skallen man är efter en sånn lektion! Önska mig lycka till idag ! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!