LEXINGTON

Bättre sent än aldrig, mina fina presenter jag fick av mina två bästavänner Annie och Rosanna <3
 
Inga rättvisa bilder alls men ljuset var dåligt i rummet och bilderna som jag tog på grytvanten blev suddiga så det fick bli en close-up på muggen och inte vanten, men seriöst, dessa två ting är början på mitt dröm kök!! Blev så glad när jag öppnade presenterna och jag började nästan faktiskt gråta haha..
 
Så varför har bloggen stått still? Personliga anledningar. Anledningar som jag kanske aldrig kommer skriva ut i bloggen eller så kommer jag det, men jag är inte redo för det än och tänker inte ta upp det på min blogg förens jag känner mig det.
 
Dagen har bestått av karlstadbesök, kaffedrickande, shoppande(kommer upp på bloggen) och gossip girl tittande. En ganska perfekt fredag alltså. Lagade också en god fläskfilé och svamp pasta förut och ivkäll väntas varma mackor. Varma mackor kan faktiskt vara med på min topp 3 favorit mat-lista, det är så himla enkelt MEN så gott. 
 
Känns bra att skriva här igen. Dock säger jag redan nu att jag kanske inte är redo att prioritera bloggen som nr1 things to do in my sparetime, men det är ett mål. Ett av många. Jag gör mitt bästa, det räcker alltid. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!