Sebastian

Hjärtat mitt <3
 
Gud vad jag längtat efter att få testa mitt nya objektiv utomhus på riktigt. Använde mig av ganska simpla inställningar men jag gtyckte resultaten blev så himla bra! Dock är det så himla synd att blogg.se är så himla bra på att dra ner kvaliten på bilderna. Men jag är iallafall hur nöjd som helst med mitt nya objektiv! 
 
Som ni ser fick jag även en ny header på köpet idag när vi var ute och fotade, så det var riktigt kul faktiskt för jag har längtat så efter en ny! Får se hur länge jag är nöjd med denna och hur länge det tar innan jag byter igen.
 
Fortsätter och fixa och trixa i photoshop och dessa efekter som jag lagt på när jag redigerade sebastians bilder + mina är så himla simpla att lära sig! Så säg till om ni är intresserade av att veta hur ni kan lägga till fina efekter på ett enkelt sätt!
 
Jag sov hos sebastian igår till idag och vi spelade bowling igår med några av våra vänner. Idag bjuds det på bio, behöver jag ens säga vilken vi ska se? haha, har lite förväntningar på denna film och hoppas att den når upp till dem!
 
Hoppas ni haft en bra lördag och en bra Allahjärtansdag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!