since last time

 
ÄNTLIGEN! Sen jag sist skrev så har det hänt mycket! 
 
Jag har fyllt 18(!!!), firat det med vänner och familj, satt in tandställning och tatuerat mig !!
Wow, mycket hände på två veckor haha!
 
Och som ni kanske förstår på bilderna, så har jag fått nytt objektiv och stativ till kameran så nu kan jag äntligen blogga igen! Så extremt taggad på det!
 
Har haft en riktigt jobbig och lång dag idag så jag ska ta en promenad med mamma efter maten och sen kolla på gossip girl. Har så ont i tänderna pga tandställningen så har craving på allt som jag vill, men inte kan äta..Typiskt haha!
 
 

Postat av: Hannah S.

Huua, minns när jag själv hade tandställning.. Hemskt dagarna efter man satt på den, spänt om den eller gjort nånting i den bara. Men härligt att få ta bort den haha!

Svar: det gör så himla ont!! Ja ska man vara fin får man lida pin hehe!
hollstedts.blogg.se

2015-02-10 @ 18:00:31
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott

Svar: Riktigt mumsigt!
hollstedts.blogg.se

2015-02-11 @ 13:34:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!