snake print

 
 
 
 
  SnakePrint skor från (sjukaste) Maxi 149:-
 
Kolla mina godingar till skor som jag hittade på Maxi här i stan igår!! Det fanns i massor med olika mönster och dessa kostade endast 149kr! Tror det kanske åker med något mer par nästa gång men med annat mönster på.. Tänk vad man kan fynda på lilla maxi?
 
Jag har städat mitt rum och möblerat om lite så nu är det mysigt i mitt lilla rum igen! Härligt!

Postat av: Tilde Lytholm

Grymt snygga! Skulle inte kunna gissa att dom var från Maxi, måste kolla in dom nästa gång jag är där :)

2015-02-28 @ 15:46:26
URL: http://nouw.com/tildelytholm



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!