Something I miss in my closet

 
wanties
 
 
Som rubriken säger. Detta är vad jag saknar i min garderob här hemma. Vanliga basic T-shirts i svart och vitt (har en helt okej grå), ett par svarta Boot-cut jeans, ett par mjukisbyxor som jag kan träna i och ett par vårskor. Har så himla länge kollat på Nike Air Force och jag håller fast vi det än, dock har jag börjat tänka på om jag skulle vilja ha ett par Adidas originals ? Ni vet dem man hade när man var liten? Med svarta ränder. Rosanna tyckte jag skulle köpa Nike skorna men vi får väl se hur jag gör! Detta kommer införhandlas i vår då jag ska till stockholm X antal gånger! Roligt roligt! 
 
Jag sitter i skolan med Rosanna och nu i denna stund så jobbar vi inte alls men jag är ändå klar så det är lungt för min del. Lyssnar väldigt road på när rosanna försöker övertala sin pojkvän om att köpa en katt över telefon haha.. Själv vill jag ha en kanin men det kanske är lite enklare att övertala Sebastian om det? Eller vad säger ni?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!