Sunday

blekfis.. Gud vad jag längtar efter sommaren
 
Hej på er! Wow vad filmen var bra igår! De har fått två timmar att kännas som 1 timme typ. Längtar redan till andra filmen med Fifty shades.. Och hallå vilka är det som säger att Mr.Grey inte är snygg?..
 
Jag och Sebastian vaknade lite efter kl 10, vi gick upp och gjorde frukost och sen har vi pluggat framtills vi åt mat för ett tag sedan, så nu ska jag och Sebastian spela lite Sims4 innan vi ska röra oss mot kyrkan där vi ska öva för lovsång på tisdag då min lillebror håller i det hela, man ställer ju upp ;-) 
 
Efter det väntas gymmet och ikväll blir det en tidig kväll då det är måndag och jag behöver sova som vanligt haha. Har en ganska rolig vecka framför mig och veckan efter denna åker jag  troligtvis till älskade staden Stockholm över några dagar.

Postat av: Amanda

Jättebra blogg du har! Kika gärna in på min om du har tid över :)

2015-02-15 @ 14:53:03
URL: http://finest.se/amandanygren



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!