The jacket

Metro 550:-
 
The perfect jacket! Nu är min "jacksamling" nästan klar haha. Har för många jackor av olika slag men jag tycker att jackan i en outfit kan göra så himla mycket. Beställde hem en vit kappa inför våren också i torsdags så den kommer väl nästa vecka någon gång! Denna modell är ganska lik den jackan som finns på chiquelle som alla bloggare har. Jag är så nöjd!
 
Mamma och jag har varit på secondhand nu på morgonen och kollat efter fåtölj till mitt rum, men vi hittade inget tyvärr så nu är frågan om man ska börja spara till någon ordentlig eller köpa en begagnad på blocket eller liknande? Har hittat en som finns i Karlstad för 600 kr men det var ganska mycket för en begagnad fåtölj tyckte vi.. Men vi får väl se hur det blir! Morgondagen består av lite omflyttning i mitt rum och lite myshäng med min pojkvän, perf <3
 
 

Postat av: bella

snygg!

2015-02-28 @ 11:48:44
URL: http://rememberthiis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!