this morning

Idag försov jag mig och det resulterade i en enkel outfit och en alldeles för dyr morgonlatte, tur att jag hade ett presentkort på EspressoHouse (tack Daniel)
 
Idag är det en lång dag igen. Jag sitter i skolan nu och har företagsekonomi och vi i vårt företag ska förbereda inför UF mässan nästa vecka och även fixa ihop en powerpoint då vi ska berätta om våra företag imorgon för alla ekonomi ettor! Känner mig ändå ganska lugn. Vi och massa andra företag var igår på LA och pratade om våra företag inför en jury i en tävling om"årets bästa UF företag". Tydligen hade jurygruppen pratat om vårt företag när de åt lunch, som tur var fick vi reda på det efter vi hade pratat med dem för gud vilken press man hade känt annars känner jag!
 
Nu måste jag återgå till lektionen, ha en bra dag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!