Bättre sent än aldrig

Beskriv året med tre ord.
- Känslomässigt, Stökigt, Fantastiskt 

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Oj, ja.. Typ, Rude, Problem, Break Free, Summer, Wild Roses osv..

 

Vart reste du under 2014?
Norge, Litauen, Spanien

 

 Har du blivit bättre på något?

- Mja, mer självsäker, bättre på att care less om saker som tar onödig energi från mig.

 

Vad var extra bra?
Mina fantastiska vänner, min pojkvän och sommaren. 

 

Lärde du känna några nya människor?

JA! Så himla mycket nytt roligt härligt folk!!

 

Bästa valet du gjorde?

Gjorde slut med gamla vänner, låter hemskt men jag mår så mycket bättre nu. 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?


Jobbar ju inte, men om det gills så var det väl att jag lyckades få en sommarjobbsplats på Nobeli i Karlskoga när jag skickade in ansökan så sent som i Maj, tack jesus.

Största framgång på det privata planet?


Bättre självförtroende, mer självsäker.

 

 Vem saknade du?

Massa kompisar runt om i Sverige

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Spara pengar (höh önska mig lycka till) ta vara på dagarna, inte tänka för mycket på framtiden, alltså leva i nuet, ta chanser, säga nej mindre. 

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?


Det kommer bli så himla mycket bättre, det är det redan!

 

 

Vad kommer du sakna från 2014?

Sommaren

 

Vad önskar du att du gjort mer?
-

ingen aning? Tagit hand om mig själv kanske? 

 
Vad spenderade du mest pengar på?

 

Mat, mat och mat. Och sen lite på kläder kanske...

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Fylla 18, tatuera mig, resa till london och grekland, jobba, skaffa körkort, dra till stockholm så ofta jag kan, the usual stuff uknow.. .

 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Testa nya grejer, var snäll mot dig själv och alla runt om dig, ha kul och bry dig mindre.

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!