blank spaces

Kan inte vänta tills denna låt faktiskt kommer finnas på spotify, inte den nyaste men fortfarande så himla bra
 
Blev ingen träning igår utan det blev idag istället, hur bra pass som helst, är helt slut i hela kroppen och jag väntar just nu på att få hoppa in i duschen när sebastian duschat klart. Provet i Naturkunskapen gick bra tyckte jag och äntligen börjar stressen lägga sig lite och jag känner att jag har koll på läget. Var meningen att jag skulle plugga ikväll också med en powerpoint presentation tills imorgon men jag tror min kompanjon Elin såg hur stressad jag var och började nästan gråta när jag berättade allt jag hade att göra idag för henne så hon tog den uppgiften i egna händer och jises vad mycket det lättade, fick lixom andrum ikväll pågrund av att hon ställde upp <3 
 
nu ska jag hoppa i duschen, hoppas ni har haft en bra dag, det har jag verkligen haft!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!