Boy, you know we'd do it every singel day

fantastiskt att jag hittade en webbcamera på denna urdåliga dator!!
 
Godmorgon på er! Idag är en väldigt mycket bättre dag än igår kan jag säga. Dock är jag inte taggad på skola men vem är det lixom? Tur att jag har kort skoldag idag, efter det blir det raka vägen till gymmet med Sebastian sen hem till någon av oss och då blir det sista plugget inför mitt Naturkunskapsprov.. Har ganska koll på det men det är så himla svårt(läser två naturkunskapskurser samtidigt och 2B är smått svårare än 1B tycker jag) men jag får bara helt enkelt göra så gott jag kan. Ni får ha en jättebra dag lovers, så hörs vi kanske sen! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!