dagens

polo/Ginatricot Jeans/Lager157
 
aj aj och aj. Igår rök två tänder ur min mun för att förbereda så jag kan få min tandställning snart. Jag hade väldigt ont igår och åt bara flytande mat. Om jag varit smart hade jag gjort det imorse också men jag var så hungrig så jag ville ha en macka, det tog alltså en halvtimme att få i mig halva mackan. Jag blev inte så värst mätt på det heller så det var inte värt det. Sen upptäckte jag också (okej detta är lite äckligt så om du är känslig så läs inte vidare) att i gluggarna så låg det som en gul/vit sörja inuti och jag fick panik för jag trodde att det var början till en infektion i bägge hålen så jag smsade min pojkvän, mamma, mormor, hela släckten, nej men haha, jag blev orolig och fick inte tag på någon tandläkare men nyss så svarade folktanvården i telefonen och dom sa att så länge jag inte har jätteont så är det bara en bit i läkningsprocessen, phu. Jag hade visserligen jätteont när jag vaknade idag och går fortfarande på alvedon men hallå, såklart jag har ont när jag fått två tänder brutalt utdragna ur min mun.. Så jag litar på att inget är fel!
 
Börjar sent idag och mitt tåg mot karlstad går kl 11.48. Så jag ska snart gå ner och kolla om jag kan få i mig lite fil eftersom jag fortfarande är hungrig, så får jag köpa något flytande i Karlstad när jag kommer fram också. Kan ju säga att jag längtar efter att få äta vanlig mat. Hoppas på att hålen läker igen snabbt.
 
Skulle ha tränat idag men läste att man ska ta det lugnt första dygnen med fysisk aktivitet så fick flytta fram mina pass med Sebastian tills torsdag, fredag och söndag. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!