godmorgon

 
Godmorgon! I söndags var jag som sagt på ikea. jag fick ett present kort där i julklapp och fick med mig lite saker hem. Nya kuddar, ljuslyckta, nya gardiner, en hylla osv. 
 
Jag vaknade kl 10 idag och nu väntar jag på att åka till gymmet, detta blir alltså årets första gympass och jag är taggad. Ska under året börja träna med min pojkvän eftersom jag tycker att det är svårt att träna själv. Jag behöver alltså någon som peppar på mig. Ska verkligen bli jätteskönt att komma igång med träningen igen! Har längtat jättemycket! 
 
Dagen kommer bestå av träning som sagt, men även plugg och massa sims 4 spelande. Det är helt sjukt vad jag har fastnat för det spelet! Spelar ni sims4? Vad tycker ni om det? 
 
Ha en fantastiskt bra dag och ta vara på sista tiden av lovet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!