Mys kväll


Nu väntas prison break(kollar om serien med pojkvännen) och mitt favorit snacks


Har inte varit hemma under hela dagen utan jag spenderade den på Ikea och lager157, ska visa sakerna jag köpte på Ikea imorgon, har inte hunnit blogga idag eftersom jag inte varit hemma, förlåt för det! Morgondagen blir lika hektisk men jag får ta tag i bloggandet på kvällarna så länge! Just nu bloggar jag från mobilen vilket jag inte gillar.. Nu ska jag mysa med Sebastian, god kväll på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!