santa tell me

Bara 355 dagar kvar till Julafton! ;-)
 
Godkväll på er! Min dag har idag spenderats med min pojkvän och vi har bara slappat. Jag känner att det är så himla viktigt för mig att ta det lugnt när jag väl har lov för jag mår så himla bra och är så himla pigg då tills skolan börjar. Jag börjar inte skolan förens den 13:e (alltså näst-nästa tisdag) För på måndagen samma vecka (den 12:e) ska jag till tandläkaren och dra ut två permanenta tänder i övre käken och jag är väldigt rädd faktiskt om jag ska vara ärlig.
 
Jag har dock dragit ut väldigt mycket tänder hos just tandläkaren (dessa två blir min 7:e och 8:e tand som dras) och jag har därför aldrig riktigt erkänt för mig själv att jag faktiskt tycker att hela processen är väldigt obehaglig och jag mår så himla dåligt efter (vem gör inte?). Så jag erkände äntligen för mig själv att jag var rädd eftersom jag hade tappat alla mina tänder och dom hade gjort vad dom skulle göra hos tandläkaren(trodde jag) och då var det okej att erkänna den rädslan, men otur som jag hade så var dom visst inte klara. Dock har jag goda anledningar till att dra ut tänderna eftersom jag inte kommer kunna sätta in en tandställning annars. Ska man vara fin får man lida pin.. 
 
Nu ska jag ta min dagliga blogg-runda och sen försöka sova. Morgondagen kommer bestå av IKEA, Lager157 och massa Sims4 spelande (jag är väldigt beroende)
 
godnatt på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!