Spring

 
För någon vecka sedan så fick jag hem HM katalogen med deras nya vår kolektion. Blandade känslor inför den.. Hittade några fina saker som jag vet kommer få flytta in i min garderob under våren! Men annars så tyckte jag mest att det var ganska underliga klädesplagg? Jag förstår att det är pastell färger som gäller i vår vilket jag är så taggad på då jag älskar pastell! Dock så består inte min garderob i den färgskalan som jag önskar att den var i. Jag är en typsik grå-vit-svart person men det är något jag vill ändra på! Vilket jag tänker göra. Färgstarka kläder är ju jättefint tycker jag! Ginatricot och Bikbok hade fått in fina saker också och jag hoppas på att jag kanske får hem något vårplagg när jag besöker Stockholm i Mars!
 
Anledningen varför jag inte håller bloggen uppdaterad dagligen är för att det är så himla svårt att blogga utan en kamera, jag hoppas hoppas hoppas att jag får nya saker till kameran om två veckor! Saknar att fotografera väldigt mycket faktiskt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!