Stronger.se

kolla mina ursnygga trännigshandskar jag fick av min pojkvän, du hittar dem på stronger.se
 
Godmorgon, eller godeftermiddag haha! Pappa kom och hämtade mig vid 12 idag och så åkte vi och åt på Burger King här i Kristinehamn. Jag har faktiskt aldrig innan detta tillfälle ätit på Burger King förut.. Hade hört att Crispy Chicken var en god kycklingburgare, och det var den verkligen! BK är så himla mycket fräschare än donken har jag konstaterat idag och maten var så mycket godare! BK's pommes var också jättegoda (åt dock bara några få då jag försöker att inte äta så onyttig mat längre haha). Tack för en trevlig lunch pappa!
 
Nu ska jag faktiskt ta och plugga lite och sen fortsätta fixa på en ny bloggdesign! Behöver dock ha ett par bilder till en ny header men saken är ju den att min kameras objektiv slutat fungera , så jag måste ställa in fokus manuellt och då är det svårt att fota sig själv tycker jag och även osäkert kort att låta någon annan göra det åt mig eftersom det finns chanser att bilderna blir suddiga. Så jag får helt enkelt hoppas på att jag får objektivet jag önskat mig i födelsedagspresent, tills dess så ska jag komma på en tillfällig lösning.. 
 
Idag står det axlar på träningen, håll tummarna för mig då jag har sååå ont i hela kroppen(träningsvärk)
 
 
 
 

Postat av: Bella

Riktigt snygga !!

2015-01-09 @ 13:43:20
URL: http://rememberthiis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!