Super start på dagen, super start på nya året

Startar dagen med en supergod smootie! 
 
hej på er!! Gud vad länge sedan det var jag skrev här och jag har saknat det väldigt mycket! Tror jag senast skrev på bloggen i November och nu är det Januari(!!!). Jag har tyvärr legat sjuk ganska mycket under jul lovet men jag är på fötterna igen nu. Dock fick jag tyvärr ställa in mitt nyårs firande med mina kompisar i Karlstad, men nyårs kvällen slutade ändå bra! Jag och min familj var hos Sebastian och åt god mat och hade det super trevligt! 
 
Det är jätteskönt att vara back on track med allt nu och jag är så himla taggad på det nya året, har självklart några Nyårslöften men dom har jag faktiskt bestämt mig för att hålla för mig själv! 
 
Idag är jag hemma ensam med Sebastian och han ska hjälpa mig plugga till mitt naturkunskap prov som jag har efter lovet, det är mindre roligt kan jag säga.. Men vi får belöna oss själva med att vi ska ut och äta ikväll eftersom jag låg sjuk när vi skulle firat våran 1,5 års-dag, så vi fick skjuta upp att gå ut och äta lite men det gjorde ju inget! 
 
Nu sitter Sebastian och väntar på att vi ska börja plugga haha(han är väl för gullig som hjälper mig??) så jag ska sluta skriva nu, dock har jag så himla mycket att skriva om men mitt inlägg skulle bli alldeles för långt då. Men som sagt, det är dags att jag tar tag i min blogg eftersom det är något jag tycker är så roligt att hålla på med! 
 
Hoppas ni får en jättemysig fredag så får vi väl se om vi hörs något mer idag! 

Postat av: Robex Lundgren

såg gott ut

2015-01-03 @ 17:48:54
URL: http://ghgumman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!