You're a nightmare dressed like a daydream

Spanien  <3
 
Alltså det här med måndagar. Jag försöker verkligen att tänka positivt och idag är en sådan dag som jag verkligen behöver tänka extra mycket positivt eftersom det är måndag. Jag har haft en så otroligt dålig dag så helst vill jag bara gråta. Det finns även så mycket tankar i mitt huvud nu kring saker så jag får verkligen ont i huvudet på riktigt.
 
Jag lagade mat till familjen direkt när jag kom hem, pestopasta med kyckling och tröst åt sedan en liten skål med glass, nu väntas dock lite plugg men det blir en snabbis idag för jag ska ta hand om mig själv lite extra idag och somna tidigt, för jag behöver det. Det är OKEJ att ha dåliga dagar, man måste kunna förstå att det är ok att ha en shitty day. Alla har det, utan dåliga dagar skulle inte de bra uppskattas lika mycket. 
 
Jag har sovmorgon imorgon men jag tänker gå upp i god tid så jag kan fixa en riktigt god frukost ,ta en promenad med hunden och göra mig iordning för skolan ordentligt. Om man ser bra ut så blir dagen automatiskt bättre tycker jag. Ska även gymma imorgon med Sebastian, rygg och mage !
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!