6 favoriter från SheInside

 
6 favoriter från sheinside
 
 

 
 
Jag har verkligen börjat gilla SheInside! Jag har alltid trott att det varit en ganska oseriös sida men jag har nu testat att beställa hem kläder från den sidan och det tog som sagt lite tid, men det är ju sånt man får ta när man beställer kläder från utländska sidor. 
 
Här över ser ni 6 plagg/väskor som jag fått upp ögonen för lite extra! Jag kommer införskaffa den vita kjolen inom kort då den kommer va så snygg till ett par bruna ben och en vanlig basic tshirt. Även jumpsuiten är jag väldigt sugen på.. 
 
Det bästa med sheinside är ju att det är så bra priser! Sen rekomenderar jag att man lägger till en försäkringskostnad på frakten för 7$ då du kan ha otur och få betala tull-kostnader som kan vara ganska tråkiga summor.. Så om man tar en försäkring får man en trygghet i att man inte behöver betala tull samt att varan försäkras! Så om det är något fel på den så ska ni få en ny kostnadsfritt osv osv..
 
Tryck på de små bilderna för att komma till klädesplaggen!
 
Såg även att jumpsuiten länks till Amazon, men det är en "syskon" sida till sheinside!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!