American Pancakes

 
 
Godmorgon lovers! Kolla vad jag och mamma slängde ihop imorse!! Det var såå gott! Vi utgår alltid från ett grundrecept som finns på ica men sen brukar vi även ha i kanel och vaniljsocker! Det är verkligen min favorit frukost, love it!
 
Jag sitter på tåget påväg mot Karlstad nu. Har matte och engelska och sen slutar jag. När jag kommer hem ska jag planera lite inlägg för er samt försöka plugga lite! ha en bra tisdag guys!

Postat av: Maja

Det är så himla gott!

Svar: Jaa😍
hollstedts.blogg.se

2015-03-31 @ 11:57:54
URL: http://majajernetz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!