Chloé och Nicole

 
wow säger jag bara, vilka tjejer! 
 
Har under några månader börjat följt Chloé Schuterman och Nicole Falciani's bloggar, och wow, vilka tjejer!
De har nyss startat upp en serie på SVT som ni kan kolla på HÄR och jag kan redan säga att jag är så taggad på att se dom kommande avsnitten
 
Dom har verkligen allt för att lyckas. Båda tjejerna är unga och dom är redan stora "It Girls" för många yngre tjejer runt om i Sverige. Dom kommer verkligen lyckas, det lovar jag. Jag blir jätte inspererad av dessa två härliga människor och jag rekomenderar verkligen deras bloggar också!
Lite avis blir man på deras liv. Men man förstår ju hur mycket jobb och slit det ligger bakom allt för att åsta komma de dom gjort. Men som sagt, stora insperationskällor!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!