Favorit BodyLotion VS

Affection 249:-
 
Min absoulta favorit lotion från Victorias Secret är denna, midnight exotics deep berry. Denna luktar så himla gott och fräscht och jag är så glad att jag inte köpte någon av dom andra som fanns. Denna köpte jag i somras när den kom ut. Grejen med Victorias Secrets alla dofter är att jag oftast brukar tröttna på dem efter en tidsperiod men denna kan jag inte få nog av! Så om ni letar efter en god doft från VS så kan jag rekomendera denna! Jag använde denna mycket i Spanien i somras och jag tycker faktiskt att den återfuktar bra! Så den är både bra i funktion och luktar väldigt väldigt himla gott!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!