Godmorgon

kör en TB till Liseberg eftersom vi pratade om att åka dit igen med familjen igår! Helix var favoriten!!
 
Godmorgon på er! Sitter och äter lite frukost medans jag bloggar och pratar med min hund haha, hon är alltid mitt frukostsällskap när jag börjar sent, sötnosen sitter på stolen mitt emot, NÄSTAN bättre än en människa haha!
 
Vet att jag ska att jag skulle lägga upp bilder på mina kläder jag köpte i söndags men jag orkar faktiskt inte fota dom då jag har på mig två plagg som är nya och jag orkar inte kasta av mig dem så jag får ta det någon annan dag! 
 
Tisdag är favorit dagen och det är fint väder ute, krävs inte mycket för att göra mig nöjd! Ha en bra dag hörrni så hörs vi senare!

Postat av: Oslofru

Godmorgon! Hoppas du får en strålande fin dag! :)

2015-03-24 @ 10:18:26
URL: http://www.oslofru.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!