Goodmornin'

Idag beslöt jag mig för att göra en god smoothie eftersom jag älskade den jag drack i helgen! mums!
 
Godmorgon på er! Idag börjar jag sent i skolan och ni förstår nog kanske då att tisdagar är min favorit dag! 
Jag är en sådan person som hatar att stressa på morgonen (vem gillar inte det lixom?) och vill ha god tid på mig att fixa mig själv och äta frukost och dricka kaffe i lugn och ro. Jag kickstartar alltid på tisdagar och det är så skönt!
 
Har inget speciellt planerat för idag mer än skolan.. Vi får se hur vädret är när jag kommer hem om jag kanske ger mig ut och går lite? Ska äta upp min frukost och sen gå ut med Tindra hade jag tänkt. Älskar att promenera!
 
Hoppas ni får en jättebra Tisdag så hörs vi lite senare!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!