Grundsjön

 
Igår åkte jag, pappa, Arvid och Sebastian upp till vår sommarstuga för att grilla lite och leka med Tindra. Ni ska se den vovven när hon kommer upp till vår stuga, herregud vad glad och energirik den lilla tjejen är haha!
Vi var inte där så himla länge då det var kallt men någon timme blev det iallafall! Så himla mysigt och så skönt att få komma ur stan för en stund!
 
Jag inser nu idag att jag inte skulle slarvat med kamera inställningarna (vilket jag gjorde igår för jag frös så om händerna när jag skulle ta kort så jag "chansade" och litade på kameran) och det fick jag sota för idag. Är inte nöjd med redigeringarna på bilderna heller men jaja, man lär sig av sina misstag!
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Ska laga en god lasagne till familjen och ta en lång dusch men just nu har jag så ont i huvudet så jag orkar inte göra så mycket alls just nu. Sebastian kommer kanske hit lite senare och det blir ju mysigt <3
 
Tänker iallafall inte sätta foten utanför dörren idag för det är storm ute och jag hatar när det blåser, jag blir seriöst så irriterad när jag är ute när det blåser så ibland brister det och jag brukar gråta av ilska haha..
 
Ha en bra söndag folks!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!