körkort

 
Jag är 18år och iår blir det ett projekt att se till att jag får mitt efterlängtade körkort! Teorikursen börjar nästa måndag och pågår 4 veckor framöver och jag hoppas att jag hittar motivationen till att övningsköra massor massor i vår så jag har mitt körkort innan sommaren är slut! 
 
Över ser ni min drömbil! Det kunde ni kanske inte gissa va? Lilla jag i en stoor Range Rover? Haha omg, den bilen är så maffig och helt perfekt. Jag är absolut inte intresserad av bilar, men för flera år sedan när jag såg en Range Rover för första gången i mitt liv.. Det var kärlek vid första ögonkastet! Töntigt iknow.. men jag har nog en liten crush på dessa bilar seriöst. Hoppas på att jag blir rik när jag blir äldre och blir Sveriges bästa mäklare (skalle) Då kanske jag har råd med en begagnad iallafall ;-) Dom kostar ju ganska mycket hehe..
 
Fullspäckad dag så det är bäst att jag går och gör mig redo! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!