KÖRKORTSPLUGG

 
 
We Heart It bild
 
 
Vart tar all tid vägen? Jag känner att jag verkligen inte lagt ner mycket tid på bloggen de senaste dagarna vilket är tråkigt eftersom jag tycker det är så kul att sitta och pyssla med den och förbereda massa inlägg. Har som mål att sitta en stund på torsdag och förbereda inlägg.
 
Samtidigt så känns det så bra att veta att jag inte sitter vid datorn hela dagarna utan att jag faktiskt har saker att göra.
 
Idag har jag varit nere på körskolan och betalat teorikursen som jag och Sebastian anmält oss till. Igår var första lektionen där det mest var information osv men jag är så himla taggad på detta nu!! Tror pappa ska åka och tvätta bilen sen och då kanske jag kan passa på att köra lite. Jag vill verkligen ha mitt körkort NU men vägen dit är väldigt lång känner jag. Jag ska iallafall anmäla mig till Risk1an som görs 8 april, så har jag det gjort. 
 
Har suttit hela eftermiddagen och pluggat teori. Har nyss tagit igenom mig hela boken om skyltar. 
Har ett upplägg som innefattar tre olika färger på post-it lappar som jag viker ner på de "kategorier" inom skyltar(i detta fall) som jag inte är så himla säker på.
 
Grön står för att "Du kan detta men läs igenom dem så du fortfarande har dom på minnet"
Gul står för "Du kan de flesta men behöver öva mer på dom för att kunna alla"
Orange står för "Du kan inte dessa och måste öva ordentligt på dem" 
 
Tycker det är lite bra att hålla koll på vad man kan och inte så man vet vad man måste öva på och det som man kanske inte behöver öva på lika mycket som i övrigt. Materialet vi fick ifrån bilskolan var jättebra tyckte jag och jag kommer absolut använda mig av allt. Fy vad skönt när man får sitt körkort i handen efter allt slit. Längtar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!