Latest on Instagram

Ni kan följa mig på Instagram där jag heter "moahollstedt"
 
Godmorgon på er tänkte jag nästan skriva!
 

Igår morse åkte jag, mamma och hannes samt tre kompisar till oss upp till Stockholm för en dag med shopping, god mat och konsert! Jag kan börja med att säga att jag är så nöjd över min shopping!! Ni ser mina nya skor bland bilderna här över samt mina nya jeans jag köpte på hollister
 
Wow kan jag börja med att säga, vilken konsert!! Katy Perry är så himla girlpower och det engagemang som lagts ner på att skapa en as bra och snygg show, lönade sig! hon ägde!! 
 
Tyvärr stötte vi på lite problem när vi kom till Globen. En av oss var inte i rätt ålder för att komma in så vi fick inte in henne genom spärrarna för vi råkade gå till den elaka dörrvakten istället för den snälla. Efter mycket gråt så gick vi övriga in och klurade på hur vi skulle få in henne. Samtidigt stöter vi på en familj där vi ser barn som är i 6-8 års åldren när åldersgränsen är 13. Vi fick som svar från arrangörerna att dom är stenhårda med att bara släppa in folk i rätt ålder. IN MY ASS säger jag bara. Jag skällde ut både vakter och arrangörer och personal osv osv..
 
Jag förstår väl att det inte är dom som bestämmer utan myndigheterna men varför inte bara blunda och låta henne följa med in när hon sitter på läktare, med sina föräldrar, med öronproppar.
 
Från ingenstans kom vi på att varför inte prova att gå in i en annan ingång med snälla dörrvakter istället! Och vet ni vad, det funkade!! HA säger jag bara. Tänk vad tur att det löste sig. Sen tyckte nog Jonna att höjdpunkten ändå var att träffa Måns ändå haha.
Hade tänkt att lägga ut en bild på de jag köpte igår, imorgon så håll utkik!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!