L'OREAL SUBLIME BRONZE

 
Om du är ute efter en bra BUS produkt som inte kostar så jättemycket så kan jag verkligen tipsa dig om Sublime Bronze från L'oreal. Jag har faktiskt testat de mesta BUS produkterna som ligger unde 200 kr och denna är verkligen den bästa produkten jag haft än så länge!
 
Det är en "gel" som lämnar efter lite färg så man ser så det blir jämt och snyggt när man aplicerar den. Sen är den bra för att den går att bygga upp brännan med. Alltså så blir du inte jättebrun efter första gången utan en lagom ton mörkare. 
Det enda negativa är att den gillar att sätta sig och bli fläckig på pigmenterade områden på huden. Så var noga med att skrubba där du vet att du har pigmenterad hud (oftast är det ju död hudvävnad som ska bort ändå). Jag brukar alltid bli fläckig på halsen när jag solar på sommaren då jag har mycket pigmentfläckar på min hals och då är det även lätt i detta tillfälle, att få ett ojämt resultat.
 
Jag tycker att man ska använda denna produkt främst för ansiktet då den ger bäst resultat där! 
Produkten kan ni hitta i vilken drugstore butik som helst typ och även de vanligaste klädaffärerna med skönhetsutbud!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!