Mamma

min väldigt fina mamma <3
 

Wow! Vad bra bilder jag tog på min fina mamma förut! Tänker dela upp de hela i några olika delar då det ligger lite olika redigering på dem och även svartvita kopior som jag vill lägga upp enskillt! Tog för första gången bilder i motljus idag! Är nöjd med dem för att vara första gången, det är ju lite knepigt att fota i motljus men bilderna blir väldigt fina, som ni ser här över! Ni som är duktiga på fotografering får jättegärna ge tips på vad för inställningar man kan ha för fotografering i motljus! Tror det är lite enklare att fota i motljus på kvällarna än vad det är mitt på dagen? 
 
Kände att jag även kanske skulle använt mig av mitt bländarskydd till kameran för på en del bilder har ljuset lagt sig lite konstigt pga att solen kom från ena sidan och inte rakt fram (inte så kul för modellen att ha solen i ögonen lixom) Men man lär sig mer för varje gång!
 
Jag är iallafall jättenöjd med bilderna och mamma med! Längtar efter att få visa er resten av dem!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!