New Balance

 
new balance
 
new balance by moa-hollstedt featuring new balance sneakers

 
Jag ska snart införskaffa mig ett par nya vår skor! Jag har använt mina converse flitigt nu i snart 4(!!) år och nu börjar dom faktsikt bli liite slitna! Men ändå bevisat att converse kan hålla i flera år innan de går sönder! 
 
Jag har länge velat ha ett par Nike Air Force eller ett par Nike Air Max i någon snygg färg. Dock har jag nu på sista tiden tyckt att New Balance skorna är väldigt fina! Dom ligger på ungefär samma pris som ett par skor från Nike, så det är ju bra! De har väldigt snygga modeller och jag måste säga att jag ser mindre folk i Karlstad med New Balance skor på fötterna än Nike. New Balance är kanske mer en trend som spritt sig i stockholm.. 
 
Jag har också varit inne på att köpa ett par Adidas Superstar originals (heter modellen så? har för mig det..) Alltså ett par sådana skor som alla hade när man var liten (förutom jag då för jag hade inte det intresset i kläder och skor då hehe) med svarta revärer och vit bakgrund. Dock så har jag fått för mig att dom skorna är lite "trashiga", dock kanske Nike's modeller också har blivit lite "trash" skor? Eller? Varför bry sig om det egentligen nu när jag tänker efter?
 
Vad tycker ni jag ska satsa på för vår skor i år? Vill faktiskt inte köpa ett par nya Converse i första hand, vill ha något nytt lixom. Tell me what u think!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!