NYX

 
NYX
 
NYX by moa-hollstedt featuring a nyx lipstick

 
 
Något som jag har kollat in länge är NYX's Butter lipsticks. Jag har blivit helt förälskad i alla fina färger som de erbjuder och jag är så taggad på att få testa någon av dem! The thing is, jag tycker inte att det är snyggt med läppstift till min tandställning så jag får vänta lite och drömma om alla fina färger jag kan bära på mina läppar när min räls är borta! Dessa verkar vara riktigt bra för att säljas till så låga priser, dessa kan du få för 80:- på vissa sidor på internet. Jag har kollat mycket på "first impression" videos på dessa butter lipsticks på Youtube och som jag sa tidigare, så verkar dom väldigt bra för det låga priset. Längtar tills jag får använda dessa!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!