ONSDAG

fin vårig färg på naglarna från essie, just nu bär jag dock en ljusblå ton! Favoritmärket 
 
 
Hej på er! Jag hann inte blogga innan jag åkte till skolan idag så jag passar på att kika in nu och säga hej. Jag har Naturkunskap 2B just nu med 3:orna och vi ska labba idag. Dock så ska vi inte göra det förens om en stund så vi skulle jobba i böckerna men jag som är lite tankspridd glömde givetvis min bok hemma! Men jag gör det bästa av tiden och kikar in här istället!
 
Känner att det är så tråkigt att blogga om min "vanliga" vardag men just nu har jag så fullt upp med plugg och så inför sista slutspurten av tvåan och dom mer intressanta inläggen görs under en liten längre tidsperiod och den tiden känner jag att jag i nuläget tyvärr inte har. Jag hoppas på att jag snart hittar den tiden som jag vill lägga ner på min blogg för jag tycker ju detta är så kul!
 
I eftermiddag blir det kanske en tripp till Ikea med Rosanna för lite fika, men just nu ser det ut som att jag ska ta bussen hem efter skolan, göra en stor stor kopp kaffe och sätta mig framför datorn och plugga Affärsjuridik, Marknadsföring samt Körkort. Vad låter mest frestande? ja ni kan nog gissa det själva..

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin färg!

2015-03-18 @ 13:01:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Oslofru

Vilken fin färg :) <3

2015-03-18 @ 14:11:39
URL: http://www.oslofru.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!