Reminder

En viktig reminder till alla fina läsare där ute, du gör det till det du vill. 
 
 
Godmorgon lovers! Idag väntas en kort skoldag och sen en liten kaffe med vännerna efter skolan. Känns bra. Vaknade upp idag med världens huvudvärk (som om inte det med mensen var nog lixom??) och försöker bota den nu med tonvis med vatten och sen om inte det vill hjälpa så får jag väl ta en tablett. Men jag går faktiskt på min brors jättestarka smärtstillanden som han hade när han hade sin lilla olycka i Norge, men det galna med det är att den faktiskt inte riktigt tar bort mensvärken helt heller.. Så ni kan ju kanske förstå hur ont jag har? (iallafall tjejer haha) 
 
Hoppas ni får en jättbra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!