The body shop Camomile makeup remover

"They're Real" mascara från Benefit 400:-(?)/Camomile makeup remover The Body Shop 49:-
 
Nu har jag äntligen hittat min favorit Makeup remover! Denna underbara produkt kan man köpa på The Body Shop! Jag valde första gången att bara köpa en liten flaska ifall att den inte skulle funka till den mascaran som jag letade en remover till. Ni som använder Benefits mascara "they're Real" vet hur svår den är att få bort och den lägger sig även gärna runt ögonen i en grådassig ton som inte försvinner om man inte har en bra makeup remover.
 
Jag hittade faktiskt tips på denna remover på YouTube och jag hade även turen att hitta en video där tjejen som tipsade om removern faktiskt använde sig av samma mascara som jag använder! Så jag skyndade mig till the body shop och köpte en egen. Den funkar verkligen jättebra och den finns även i form av olja! Man ska ju helst ta bort mascaror med oljiga removers, men det är ingenting jag gillar. Så jag köpte den vanliga camomile removern. Den är jättepopulär och finns i olika storlekar. Jag tror att det är ett ganska saftigt pris på dom större förpackningarna på denna remover men jag tycker det är värt det. 
 
Så om ni har samma problem med en mascara som kletar sig runt ögonen när du ska ta bort den med din makeup remover, så rekomenderar jag verkligen att ni testar The Body Shop Camomile Makeup Remover!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!