"the perfect coat"

399:- HM
 
What a lovely surprise! När jag satt och fikade med Rosanna och Annie förut skickade mamma en bild på ett paket som hade kommit hem till oss från HM. Det var min vår kappa som hade anlänt! och oj oj oj, vad fin den var! kommer knappt våga använda den för den är så fin haha!
 
Om jag inte räknat fel nu, så är jag stolt ägare till 7 olika jackor(??!!) Jag tycker att det är ganska mycket? Eller? Vår jackorna är värst.. dem har jag i alla stilar.. jeans, militärgrön, kappa i vitt, skinnjacka, barbour osv.. Sen har jag min nya vinterjacka + en höstkappa. Nu får det faktiskt lugna sig lite med jackor känner jag haha.. Men det kanske är min sak? Jackor och typ.. skor? Standard? 
Om jag skulle vara riktigt petig så fattas det fortfarande en eller två jackor i min "collection" och det är en brun skinn jacka och en kappa i färg, typ ljusblå? Men måste hålla mig lite nu.. ska till Stockholm om några veckor och där ska det INTE shoppas jackor, utan vår-skor och en ny mascara, det står högst upp på listan! 
 
Som sagt, Stockholm åker jag till den 22:e Mars med min mamma, min bror och en familj som vi är vänner med. Där väntas en dag med shopping som avslutas med en Katy Perry konsert på kvällen, perf.
 
Längtar!

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snyggt!

2015-03-03 @ 17:43:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Wilma Ahlborg

Den va superfin verkligen! Tycker själv inte att jag passar i "rock" men andra är superfina i det och du passade verkligen superbra i det. Kramis

Svar: tack så jättemycket! Jag tror att du passar i det bara att du kanske är lite ovan vid sådan stil? det tog ett tag innan jag vande mig att klä mig sånt! kram <3
hollstedts.blogg.se

2015-03-03 @ 17:44:08
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/
Postat av: Fanny Kvist

Såå fin!

Svar: tack så mycket! :D <3
hollstedts.blogg.se

2015-03-03 @ 17:50:50
URL: http://fannykvists.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!