The red one

 
Godmorgon på er! Igårkväll var jag, mamma och Sebastian i Karlskoga Pingstkyrka då det var en gammal kompis till oss som hade en spelning där, typ som en kafékväll, det var väldigt trevligt!
 
I Fredags åkte jag och mamma ner på stan och kollade efter klänning till mig. Jag, Sebastian och min lillebror ska nämligen på två kompisars bröllop i Maj och jag gillar att vara ute i god tid med det jag ska ha på mig. Så nu är klänningen fixad! Wow säger jag bara.. Den är så fin men ändå väldigt enkel. Det som är mest smashing med den är att den är röd(!!!!) Jag har aldrig kunnat tänka mig själv i en röd klänning men denna var såå jag!
 
Jag kommer matcha den med guldiga detaljer trots att jag är en silvertjej. Omväxling är bra. Så nu är jag på jakt efter smycken, skor och en clutch! Säg  till om ni har något tips på vart jag kan kolla efter det!! Glitter har väldigt mycket fint, så jag får svänga förbi där någon dag efter skolan..
 
Dagen kommer innehålla övningskörning till min mormor och morfar i Karlskoga samt mys-häng med min Sebastian <3

Postat av: Robex Lundgren

snygg header

2015-03-29 @ 12:59:17
URL: http://ghgumman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!