Tilbaka i Värmland

Tb till en fin sommarkväll med fina personer
 

Woow, fullspäckad helg och nu är jag hemma i kära Kristinehamn! Känner att jag har haft så fullt upp på sista tiden så bloggen har jag inte hittat tid för :-( Tyvärr, but i do my best! 
 
Lördag: På lördag eftermiddag körde mamma mig till degefors där Rebecca och Daniel väntade för jag skulle åka med dem till Småland över helgen. När vi kom fram mötte vi upp världens bästa Lowisa och vi åkte till Sävsjö och hade Mello-kväll där hos en av hennes kompisar med massa annat roligt folk. Tyckte ni rätt låt vann? Jag höll defenetivt på Jon haha. Efter Melodifestivalen åkte vi hem och bara chillade och la oss strax efter halv 2.
 
Söndag: Vi gick upp strax runt halv 9 och gjorde frukost, världens godaste smoothie har jag druckit nu iallafall! Efter det åkte jag med Lowisa till hennes kyrka och var på möte där. Snabbt efter det åkte vi hem till Lowisas pojvkän Ludvig och åt mat innan vi skulle möta upp Rebecca och Daniel och ta en fika med dom. Kvällen innehöll kebab, bio och godsaker. Blev en tidig kväll eftersom Lowisa skulle upp och jobba.
 
Och idag är det måndag och då åkte jag, Daniel och Rebecca hem igen och nu sitter jag och laddar upp för garage lektion med bilskolan kl 18. Jag har världens huvudvärk så jag hoppas den släpper innan vi ska på lektionen. 
 
Så såg min helg ut och imorgon taggar jag kort dag i skolan. Känns nästan lite skönt att jag har så mycket att göra att jag inte hinner med bloggen, då vet jag iallafall att jag har saker att göra hela tiden haha! Thank god för tidsinställda inlägg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!