TODAYS FROM HOLLISTER

Jeans/tröja från Hollister Skor/Nike
 
wow okej, jag behöver verkligen bli bättre på att stå framför kameran och mamma behöver få lära sig att fota lite bättre hehe. Men jaja, detta är nästan min första gång som jag lägger upp en outfit här på bloggen, men det är gärna något jag gör så det får jag bli bättre på.. Vad vill ni se mer av på bloggen? Ni får jättegärna kommentera, vill ju ha en så bra blogg som möjligt!
 
Jag slutade tidigare idag och är nu hemma och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka ut och övningsköra, är så tagg på körkort!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!