TRIANGL SWIMWEAR

 
 
Triangl har verkligen lyckats igen med att leverera en ny kollektion med snygga färg glada bikinis!! 
Iår hade jag faktiskt tänkt att beställa hem en bikini ifrån Triangl men jag har lite beslutångest om vilken modell jag ska välja?
 
Vet inte om man kanske tröttnar på någon som har fler färger så man ska köra på en enfärgad istället? Får fundera ett tag då dessa godingar kostar lite mycket för en bikini enligt mig, men de kanske har bra kvalité? Har alltid haft tusen bikinis att variera mellan men de har inte varit så bra kvalité på dem och nu känner jag att jag vill ha något mer rejält som håller ett tag.
 
Tänk en av dessa godingar när man är brun och fin? perfekt!

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Så himla fina !!

Svar: Ellerhur är dem!!!
hollstedts.blogg.se

2015-03-30 @ 11:29:13
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snygga!

Svar: Jaa verkligen 😍
hollstedts.blogg.se

2015-03-30 @ 12:21:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!