Who to follow

 Danielle Mansutti
Clara Holmberg
Anna Olanderf
Linn Ahlborg
 Sasha Richardson
 
Jag är en riktigt Youtubejunkie och älskar som sagt att kolla på massor av youtube videos. Här är några av mina favorit Youtubers som jag tycker ni ska följa om ni gillar skönhet, mode osv. Hade så gärna själv viljat börja hålla på med youtube men jag hittar inget bra redigerings program som inte kostar skjortan så jag får lägga det på hyllan för ett tag. Men vem vet, en vacker dag så? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!